M-am mutat

Îmi plăcea vechea locație, dar am simțit nevoia de nou. Să o iau de la capăt. Mai curat, mai des, mai mișto. Nu mă refer la apartamentul în care stau în Iași, ci la blog-ul meu. Aici găsiți fostul meu blog. Nu e chiar fostul, nu e un ex, pentru că e încă funcțional, up and working, dar deocamdată stă pe tușă. Nici măcar nu îmi mergea așa rău, dar simt că vreau să îmi schimb puțin stilul. După ani de chin, am găsit chiar și un nume pentru blog: Viața cu Moni. Eu sunt Moni. Obviously. Pentru cei care nu mă cunosc:

 Eu sunt Monica. Moni pentru prieteni. Am 24 de ani (berbec) , anul 5 – medicină veterinară la Iași. Am pe pagină link-uri spre social media dacă vreți să mă cunoașteți mai bine.

Am schimbat locația pentru că aș vrea să schimb (just a little bit) câte ceva în viața mea și în felul de a scrie. Voi încerca să postez chestii legate de make-up&beauty, un stil de viață cât de cât mai sănătos, rețete, tips-uri pentru viața de zi cu zi, challenge-uri. Am făcut, bineînțeles, un cont de instagram special pentru acest blog (click aici) unde puteți urmări mai ușor ce postez. Vă aștept cu drag să mă urmăriți acolo. Pupici!

Lasă un comentariu